Мова:

Валюта

EUR

  • USD
  • EUR
  • UAH
0

Каталог продукції

Устаткування

Запчасти

Гвинтові компресори

Гвинтові повітряні компресори VANCK- інноваційні, енергоефективні та найсучасніші рішення в області компресоробудування. Низькі капітальні витрати, низькі експлуатаційні витрати, висока якість комплектуючих і деталей. Найсучасніша система управління компресором.

Основна область застосування гвинтових компресорів VANCK- промислові підприємства з постійною потребою в стислому повітрі в діапазоні продуктивностей від 0,5 до 50 м³/хв і тиску від 4 до 15 бар (н). Другим важливим сегментом застосування гвинтових повітряних компресорів VANCK це використання у транспортних засобах (транспортна серія гвинтових компресорів VANCK ASCT).

Якщо планується використання компресора 500 годин на рік і більше в диапазоні продуктивностей від 500л/хв до 50 м3/хв з тиском до 15 бар(н) у гвинтових компресорів немає конкурентів (по типу стискаючого елемента). У поршневого компресора кожні 500 годин потрібно проводити заміни клапанів, або елементів клапанів, кілець, підшипників та інше, у надійного гвинтового компресора перший сервіс наступаеє при напрацюваннях 2000 годин і полягає у заміні повітряного та оливного фільтрів. Там де є постійна потреба у стисненому повітрі, гвинтовий компресор буде ефективним і раціональним рішенням.

За принципом перетворення енергії гвинтові компресори відносяться до об’ємних компресорних машин, і мають загальні характерні властивості, найважливіші з яких наступні

  • відносна незалежність основних параметрів компресора- продуктивності та тиску. Продуктивність залежить від розмірів роторів та швидкості обертання роторів (гвинтів), а тиск залежить від геометрії стискаючого елементу;
  • прямопропорційна залежність об’ємної продуктивності компресорної машини від швидкості обертання роторів (гвинтів). У кожного гвинтового блоку є оптимальна швидкість обертання, при якій показник ККД найвищий. 

Гвинтові компресори мають наступні переваги у порівнянні з іншими типами компресорних машин.

У порівнянні з роторно-пластинчатими компресорами: більш висока надійність через відсутність деталей, що труться, більші показники ККД у широкому діапазоні змін параметрів компресора, ширший діапазон застосування по тиску та продуктивності.

У порівнянні з поршневими: вища надійність та довготривалість у зв’язку з відсутністю деталей що труться та швидкозношуваними клапанами і деталями, які здійснюють зворотно поступальний рух. Ще одна перевага гвинтових компресорів у порівнянні з поршневими- рівномірність подачі газу, що виключає необхідність у ресиверах (газозбірниках) великого об’єму. У гвинтових компресорів значно менша питома металоємність. Повна врівноваженість роторів виключає необхідність важких фундаментів.

У порівнянні з відцентровими компресорами: здатність стискання газу з великим вмістом рідкої фази, що обумовлює застосування гвинтових компресорів у рефрижераторній техніці та в нафтогазовій галузі; відсутність помпажних зон; не значна зміна продуктивності та ККД компресорної машини у широкій межі зміни ступеню стискання.

Основна область застосування гвинтових компресорів у сучасному світі знаходиться у стисканні таких газів як повітря, різні фреони та природній газ. Діапазон робочих продуктивностей сучасних гвинтових компресорів від 0,1 м³/хв до 500 м³/хв, діапазон робочих тисків- від 2 до 25 бар(н).

Принцип роботи гвинтового повітряного компресора

Процес стиснення у гвинтовому блоці

Найпоширенішим гвинтовим повітряним компресором є двороторний компресор з подачою масла. Компресорний блок складається з двох роторів, робоча зона яких має гвинтоподібну форму. Один ротор має профіль зубів опуклої форми, і він називається ведучим, другий гвинт має профіль зубів увігнутої форми, і він називається веденим. Провідний ротор із опуклою формою зубів є приводним. Існують різні профілі зубів (асиметричні, еліптичні, окружні), але у будь-якому випадку пов'язані профілі зубів повинні відповідати основному закону зачеплення та для забезпечення герметичності робочих порожнин компресора повинні утворювати нерозривну лінію контакту. Процес стиснення у гвинтовому компресорі відбувається у напрямку від всмоктування до нагнітання вздовж осі роторів зі зменшенням простору між зубами роторів.

Крім роторів, гвинтовий блок складається з корпусу, оснащеного впускним і нагнітальним вікнами, і мають вертикальні або горизонтальні роз'єми. Ротори обертаються в опорних та опорно-упорних підшипниках, які утримують відповідно радіальні та осьові навантаження. Для запобігання зовнішнім витокам приводний ротор оснащується сальниковим ущільненням.

Принцип роботи гвинтової повітряної компресорної установки з подачою масла

Повітря, що всмоктується, проходить через повітряний фільтр, який захищає гвинтовий блок від пилу і дрібних частинок. Далі повітря через впускний клапан, який відкривається за сигналом контролера при необхідності нагнітання і закривається при переході на холостий хід, надходить у гвинтовий блок. У гвинтовий блок також подається по каналам, розташованими в корпусі гвинтового блоку, масло, яке охолоджує процес стиснення, ущільнює зазори між корпусом і гвинтами і змащує підшипники. Далі повітряно-масляна суміш надходить у сепаратор, де відбувається відділення стисненого повітря від масла, а у фільтруючому елементі сепаратора відбувається остаточне очищення стисненого повітря від домішок масла. Далі стиснене повітря через зворотний клапан (він же клапан мінімального тиску) подається або на кінцевий охолоджувач (теплообмінник) або безпосередньо споживачеві стисненого повітря. Масло після сепаратора подається в масляний охолоджувач і потім через масляний фільтр подається у гвинтовий блок. Більшість сучасних гвинтових повітряних компресорів обладнано термостатом масла. Поки масло холодне, воно, минаючи охолоджувач, подається назад у гвинтовий блок.

Привод гвинтового блоку здійснюється від приводного двигуна через ремінну, пряму передачу, або через мультиплікатор.